ویدئو | ورود رئیس مجلس لبنان برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جمهور سخنگوی دولت: روسای برخی کشور‌ها برای اولین‌بار به ایران می‌آیند + فیلم فردا (۳ خرداد ۱۴۰۳) تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی تبریز تعطیل شد تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور تمام اعضا دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر معظم انقلاب نخست وزیر ارمنستان با رهبر انقلاب دیدار کرد+ فیلم رئیس دومای روسیه وارد تهران شد دعا‌هایی که رهبر انقلاب در نماز بر پیکر شهیدان خدمت خواندند؟ پاسخ طحان نظیف به شائبه پایان مدت زمان ریاست مجلس ورود نخست‌وزیر ارمنستان به تهران+ فیلم جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی رهبر انقلاب: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم + فیلم نروژ رسماً کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی به حضرت آیت‌الله علم‌الهدی ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران اطلاعیه صادر کرد سفر مقامات جمهوری آذربایجان به تهران رسانه‌های عربی حیرت‌زده شدند | پوشش لحظه‌به‌لحظه مراسم تشییع شهدای خدمت در دولت سیزدهم اقتصاد ایران از بلاتکلیفی درآمد
سرخط خبرها

بی‌خانمانی هزاران اوکراینی در انگلیس

  • کد خبر: ۲۱۳۶۳۷
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
بی‌خانمانی هزاران اوکراینی در انگلیس
هزاران پناهنده اوکراینی در انگلیس بی‌خانمان هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس گزارشی که روز جمعه دولت انگلیس منتشر شد، دست کم ۱۵ هزار پناهجوی اوکراینی پس از قطع یا پایان ارتباط با حامیان مالی انگلیسی خود، در حال حاضر بی خانمان شده اند.

دراین گزارش آمده است که تا ماه ژانویه، حدود ۱۴۱ هزار اوکراینی تحت طرح «خانه‌ها برای اوکراین» به انگلیس مهاجرت کردند. دولت لندن در این طرح به مالکان خانه‌های انگلیسی ۳۵۰ پوند (۴۴۴ دلار) در ماه پرداخت می‌کند تا یک شهروند یا خانواده اوکراینی را در یک قرارداد شش ماهه در بپذیرند.

در گزارش دولت لندن آمده است که تا پایان ماه اوت گذشته، ۴۸۹۰ خانوار که تحت این طرح قرار گرفته بودند، بی خانمان شده یا نزدیک به بی خانمانی قرار گرفته اند.

بر اساس این گزارش، در مجموع ۲۰۰ هزار اوکراینی از فوریه ۲۰۲۲ در انگلیس درخواست پناهندگی داده اند. هر هفته حدود ۴۰۰ اوکراینی همچنان به انگلیس می‌آیند.

در این گزارش آمده این مشکل را به دلیل برهم خوردن ارتباط بین اوکراینی‌ها و میزبان انگیسی و امتناع میزبانان از تمدید قرارداد‌های اولیه شش ماهه با پناهندگان اوکراینی به وجود آمده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->